Over EHBO Putten

Onze EHBO-vereniging heeft ongeveer 50 leden en is een actieve vereniging. Door de organisatie van de basisopleiding worden door onze vereniging jaarlijks 8 à 10 mensen opgeleid voor het eenheidsdiploma EHBO. De goed bezochte herhalingslessen zorgen voor het bijhouden en verbreden van de EHBO-kennis.

Dankzij de vrijwillige inzet van vele leden zorgt onze vereniging voor EHBO-posten op meer dan 25 evenementen en sporttoernooien per jaar.
Verder wordt op basisscholen in Putten jeugd-EHBO les gegeven. Kortom, een vereniging om trots op te zijn!

BESTUURSLEDEN, KADERLEDEN
.. en andere noemenswaardige leden
Voorzitter: Ria Kraai
Secretariaat: Linda van Asselt
Penningmeester: Alexander Borst
Alg. Bestuurslid: Peter van den Berg
Alg. Bestuurslid: Henk Kieft
Alg. Bestuurslid: Alex Kroon
Alg. Bestuurslid/instructeur: Jan Maase
Postcoördinator: Linda van Asselt
Materialenbeheer (tassen): Bart Smit & Hetty van Donkersgoed
Organisatie Jeugd-EHBO: Janny Veldhuis
Assistentie Jeugd-EHBO: Alex Kroon
Social media: Gerrie de Wolf
Vertrouwenspersonen: Hetty van Donkersgoed / Marjolein Backx

DONATEUR WORDEN?

Wilt u de vereniging financieel steunen, dan bent u van harte welkom als DONATEUR!
Betalingen gaarne op bankrekeningnummer NL 52 RABO 03977 95 246 (Rabobank) ten name van: Penningmeester E.H.B.O. Putten te Putten.

VRIJWILLIGER WORDEN

De E.H.B.O.-vereniging in Putten heeft veel mogelijkheden voor mensen die zich als vrijwilliger willen inzetten binnen de vereniging.

• Binnen het bestuur zijn mensen welkom die zich willen inzetten op organisatorisch, financieel, administratief of secretarieel gebied.
  • Posten op evenementen en sporttoernooien is nuttig en gezellig. Zowel beginnende als ervaren EHBO-ers zijn welkom. Het meeste wordt er op zaterdag gepost, maar ook op andere dagen.
  • EHBO-les geven aan leerlingen van groep 8 van de basisschool is leuk en dankbaar vrijwilligerswerk. Ervaring met lesgeven is niet nodig, enthousiasme wel

Mocht je interesse hebben, neem dan contact op met een van de bestuursleden.

Lidmaatschap

Het lidmaatschap kost 45,00 euro per kalenderjaar inclusief koffie/thee en herhaling reanimatie/AED.

Opzegging lidmaatschap

Aangezien er nog steeds onduidelijkheid is over wanneer het lidmaatschap op te zeggen en het stoppen van de contributie nogmaals dit bericht. Indien u uw lidmaatschap wenst op te zeggen, dient u dit vóór 1 december te doen, anders wordt uw lidmaatschap automatisch en stilzwijgend met 1 jaar verlengd, waarbij u de contributie voor het nieuwe/lopende jaar verschuldigd blijft. Restitutie bij tussentijds beëindigen van het lidmaatschap is niet mogelijk.

Opzegging kan door het sturen van een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post naar Secretaris EHBO Putten, Brinkstraat 72, 3881 BT Putten. Telefonisch is niet wenselijk.